July 21, 2011

Kot-inspiratie



I know, I know... 't Zijn heel veel foto's (naar mijn gewoonte) - maar ik kon gewoon niet kiezen welke ik wou delen met jullie, daarom zijn het er dus zo veel geworden! Maar goed, deze post gaat niet over het aantal foto's ik op mijn blog zet maar over hoe ik mijn kot wil inrichten (een veel leuker onderwerp, niet?). Hoe ik het wil inrichten kan je vast wel zien op de foto's, maar wat meer uitleg kan nooit geen kwaad denk ik... Must-haves voor mijn ideale kot? (Oker)gele accenten, veel kussens, een cosy bed, de rode lampen in foto 2 voor in de keuken, een vol doch ordelijk bureau, veel rondslingerende boeken/magazines om in te bladeren, een grote sfeerlamp, leuke accenten aan de muur (posters, kaartjes), enz. Hopelijk kan ik mijn échte kot hier snel tonen - inclusief de de goeie schoolresultaten (dit moest ik er van mijn mama bijzetten, haha)!

1 comment:

  1. Dat magneetbord met al die bakjes op foto 1 vind ik echt zalig!

    ReplyDelete