August 13, 2011

I want-need-must-have!


  1. 121 VIP van Carolina Herrera - ik hou van zwoele, fruitige, vanille-achtige parfums (zoals Kenzo Amour, Miss Dior Chérie, Amor Amor van Cacharel, enz.) en 121 VIP zou een goede aanwinst zijn aan mijn uitgebreide parfum-collectie. En ik heb nog een waardebon van €50 bij Ici Paris XL, ook wel handig.
  1. Fluffy boots van Sacha - de Acne Pistol-lookalikes ga ik toch niet kopen, dus waarom niet direct mijn zinnen zetten op een ander paar (supermooie) botjes? Stoer en schattig, I like.

3 comments:

  1. love the boots, i think biker boots are a must have for fall season! so these ones are perfect! love the effect with the fur

    ReplyDelete
  2. hahahha ik zou het ook wel willen hebben die schoenenxd ze zijn super mooi en ook fijn voor de winter denk ik (:

    ReplyDelete