March 1, 2014

February #instadiary

Image and video hosting by TinyPic

Ondanks mijn nonkels overlijden, was februari toch een leuke maand. Citytripjes naar Londen en Maastricht, véél vrienden gezien, naar leuke feestjes gegaan, 12 Years a Slave en American Hustle in de bioscoop gaan kijken en dan vergeet ik waarschijnlijk nog veel dingen... Hopelijk wordt maart een (minstens) even leuke maand (al hoop ik nu wel een paar jaar van begrafenissen bespaard te blijven...)! Ik ga het waarschijnlijk wel iets drukker hebben met enkele grote veranderingen die bijna staan te gebeuren, maar zal toch mijn best doen hier regelmatig iets te posten. Tot 1 april! En nee, da's geen grapje (slechte humor, I'm aware).

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Lazy Sunday met mijn lazy kat / Photo booth time in Londen! Mijn eerste post over Londen vind je hier, de tweede volgt waarschijnlijk deze week / Oh, the London tube - voor echte Londenaars een pain in the *ss maar voor mij puur genieten! / Greenwich Foot Tunnel

Image and video hosting by TinyPic

24 héérlijke uren in Maastricht gespendeerd met deze schatten: mijn broer Léon en vriendin Ann-Gaël / #outfitoftheday / Voor alle single ladies out there: een gelukkige post-Valentine van 'de Ryan' / Ondanks zo veel verdriet, was de dag waarop mijn nonkel werd uitgestrooid toch ontzettend mooi. Op het internet vond ik deze passende quote: "For life and death are one, even as the river and the sea are one."

Image and video hosting by TinyPic

Opnieuw: lazy Sunday. Zo huisdier, zo baasje - zo blijkt / Date met Justine, na haar 5 maanden te hebben gemist / Brunch! / Mijn nichtje Lily, ingeduffeld tegen 7 Beaufort / Aanschouw mijn nieuwe brilletje! Nerd alert alom. Een uitgebreidere post volgt nog... / Mijn meest gelikete foto op Instagram: stilte voor de storm in Gent

1 comment:

  1. Wauw! al je foto's zijn prachtig! vooral die van Gent! :D

    ReplyDelete