March 28, 2014

Link love: Emmylinnea

Image and video hosting by TinyPic

Emmylinnea, de blog van de Zweedse twentysomething Emmy Linnea Danielsson, is al lang een favorietje van me. Ik durf zelfs te zeggen dat het mede door dit internetpareltje is, dat ik ben gestart met bloggen. Emmy ziet er niet alleen zelf heel mooi uit, ze maakt ook uitzonderlijk mooie foto's. Hoewel ik experimentele fotografie soms wel tof vind, blijf ik nog steeds een zwak hebben voor iets 'toegankelijkere' foto's; een mooi landschap, een ontbijtscène, schaduwen en silhouetten, opmerkelijke details, een alleszeggend portret... Foto's die een verhaal brengen, een sfeer weergeven. 'Echte' foto's, niet geënsceneerd. Dat Emmy hier goed in is, hoef ik niet meer te vertellen. Enig minpuntje aan haar blog? Alles is in 't Zweeds. Gelukkig bestaat er iets als Google Translate, maar het zet me wel aan het denken of ik op mijn blog ook niet beter wat meer in 't Engels zou schrijven... Of toch op zijn minst de posts over mijn reizen? Ach, zorgen voor later. Voor nu: Emmy's blog bezoeken! Go go go!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

3 comments:

  1. Wauw ja, mooie foto's! Dat poesje, aaaaah! Is natuurlijk mijn favoriet, wat een scheetje ;-)

    ReplyDelete
  2. Mooie foto's!
    Je eigen blog vind ik ook heel leuk! x

    ReplyDelete