March 4, 2014

Nerdin'

Image and video hosting by TinyPic
Oké, 't is geen wereldnieuws, maar: ik heb een nieuwe bril! Geen Ray Ban noch Tom Ford, maar - nooit gedacht dat ik iets van dit merk zou bezitten - Superdry. Bovenstaande foto doet eigenlijk helemaal geen recht aan deze mooie bril (en mijn zelfportretkunsten zijn ook niet om over naar huis te schrijven), maar you get the view. Een iets duidelijkere foto kan je hier vinden en voor de geïnteresseerden: hieronder heb ik wat websites verzameld die handig kunnen zijn voor (toekomstige) brillendragers.

  • Lily Pebbles vroeg aan enkele beautyexperts de do's en dont's op make-upgebied voor brillende meisjes. >>
  • Youtubequeen Michelle Phan toont je passende brillen bij elke gezichtsvorm. Simpel filmpje, maar wel heel erg handig. >>
  • 5 vuistregels voor het kiezen van een perfecte bril, volgens Knack Weekend. >>
  • Mooie, maar ietwat gewaagdere make-up DIY's voor girls in glasses. >>
  • Geek chic volgens The Beauty Department. Voor meisjes die (subtiele) make-up dragen om een betere versie van zichzelf te worden. >>

5 comments:

  1. Wat een mooie bril, als ik over een week te horen krijg dat ik toch een bril nodig heb wil ik een mooie zoals jou!

    ReplyDelete
  2. Ja, schoontje! Maar wat ben ik blij dat ik (nog) geen bril hoef.
    Zou niet weten waar te beginnen met zoeken...

    ReplyDelete
  3. Fijne bril! Wat grappig dat je net de twee merken opnoemt waar ik een bril van heb (mijn gewone is Tom ford en mijn zonnebril is Ray-ban) :D (En je foto is echt mooooi!)

    ReplyDelete
  4. Hij staat u mooi, Laura!

    ReplyDelete