March 16, 2014

Sunday bliss 5/52

Image and video hosting by TinyPic

Bewogen weekendje achter de rug, verdorie! Tijd voor wat ontspanning (in mijn geval: muziek luisteren). Naast een gezellig TV- avondje of een hete douche nemen is luisteren naar (my old time favourite) Lefto één van mijn favoriete zondagavond- activiteiten. De jouwe? Deze vijfde Sunday bliss is losjes op Lefto's radioprogramma gebaseerd, hopelijk ontspannen jullie er even goed van als ik.
  1. Andrew Ashong - Never Dreamed
  2. Mos Def ft. Slick Rick - Auditorium
  3. Isaiah Rashad ft. SZA - Ronnie Drake
  4. Tall Black Guy - I Wanna Play Summthin For You
  5. Felix Laband - Miss Teardrop
  6. Moodyman & Gil Scott Heron - Amerika
  7. Massive Attack - Paradise Circus

5 comments:

  1. Tipje voor de volgende: Mahalia Jackson! Momenteel helemaal in de ban omdat ik voor school aan een reportage rond gospel werk. Wat een vrouw!

    ReplyDelete
  2. Yes, weer zalige plaatjes! Kom je deze vrijdag ook kijken naar Robert Glasper in 't depot?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neen, girl! Mijn broer organiseert een feestje dus mijn plicht als zus roept (als in: daar zijn en niet in Leuven). Jammer, anders sowieso!

      Delete