March 21, 2014

I'm on a budget #6

Image and video hosting by TinyPic

Emma Elwin (ofte Emsedge) never gets it wrong. Tomboy- achtig, ultra vrouwelijk, minimalistisch of uitgedost in felle kleuren... als ze het doet, dan doet ze het goed. En ook met deze nonchalante outfit zit de Zweedse ELLE- redactrice er weer boenk op. In deze outfit zie ik mezelf ook wel rondslenteren op artisanale Franse marktjes, een BBQ'tje organiseren of een openluchtconcert meepikken. En ook: leve de comeback van de salopet! Of is 'tuinbroek' een mooier woord? In ieder geval: ik koop mij er binnenkort eentje!

Where to buy?
X / X / X / X / X

2 comments:

  1. Ik zit echt al jaren te twijfelen of ik en salopet zou kopen, maar bij het zien van de salopet van Naomi (lovetaza.com) ben ik weer overtuigd :).

    En dankjewel, Laura! Ik ben ook altijd blij als ik een post van jou op facebook zie verschijnen!

    ReplyDelete
  2. Amai ik heb zo'n groot deel van mijn kindertijd doorgebracht in een salopet, eentje die ik jaren heb gedragen tot ik er echt niet meer in kon! Daarna nog lang gezocht naar vervanging maar de salopettijden waren helaas voorbij :( Soms heb ik zin om mij er ook nog eens aan te wagen, zeker als ik deze foto zie!
    (Trouwens, Robert Glasper gisteren = briljant!)

    ReplyDelete